نحوه استفاده از Pinterest Analytics

دست زدن به تمام رسانه های اجتماعی شما به اندازه کافی سخت است بدون اینکه بخواهید تحلیلی را برای یافتن آن بدانید. با این حال ، اگر می خواهید در خلق محتوا که به نتیجه می رسد موفق باشید ، همیشه بهتر است که آمار خود را پیگیری کنید.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه می توانید از آمارهای دیگر پلتفرم استفاده کنید ، در اینجا یک مرور کلی آسان برای کمک به شما در شناسایی محتوای Pinterest که برای شما مناسب است ، به شما کمک می کنیم.

۳۵٪ از کاربران Pinterest درآمدی بالغ بر ۷۵ هزار دلار دارند ، رقمی که در مواردی که منحصراً در هزاره استفاده می شود به ۵۰ مورد افزایش می یابد.

دلار

این توییت

ادعای حساب شما

برای دسترسی به تجزیه و تحلیل ، باید حساب کاربری خود را تأیید کنید. این ساده است ، و اگر حساب کاربری ندارید ، پیشنهادی برای ارتقا به یک حساب تجاری در گوشه سمت راست بالای صفحه در Pinterest شما ظاهر می شود.

فقط آن را کلیک کنید و مراحل آسان برای ارتقا را دنبال کنید. سپس می توانید وب سایت خود را برای اطمینان از نمایش عکس پروفایل و آرم نمایه برای پین های سایت خود ادعا کنید. پس از اتمام این کار ، Analytics را در گوشه سمت راست بالای سمت راست در منوی کشویی پیدا خواهید کرد.

چه چیزی را باید در Pinterest Analytics اندازه گیری کنید؟

شما می توانید مقدار بسیار زیادی از اطلاعات ارائه شده توسط Pinterest را پیدا کنید. درنهایت می توانید در هر دسته قرار بگیرید و با نحوه خواندن اعداد آشنا شوید.

با این حال ، به عنوان یک مبتدی ، شش مورد وجود دارد که باید به طور مرتب دنبال کنید:

۱ ٫ پین

در زیر برگه Metrics ، پینهای ایجاد شده از محتوای وب سایت خود را پیدا خواهید کرد. این تعداد از آنجایی اهمیت دارد که میانگین محتوای روزانه پین ​​شده از وب سایت شما را نشان می دهد.

اگر محتوای وب سایت شما شایستگی پین کردن روی تابلوهای شما را نشان می دهد ، به شما نشان می دهد. اگر عددی را که می خواهید ببینید ، نشان نمی دهید ، وقت آن است که دوباره به تصاویر خود تجدید نظر کنید. محتوای بصری را اضافه کنید که به اندازه کافی خوشایند باشد تا پین ها را افزایش دهید.

همچنین باید دکمه Pin It خود را جابجا کنید ، بنابراین افراد آن را می بینند و تمایل بیشتری به کلیک روی آن دارند. محتوای تصویری خود را تغییر داده و سپس پیگیری کنید تا متوجه شوید که آیا تغییرات را بهتر یا بدتر می بینید. به دوره های زمانی توجه کنید تا بتوانید محتوایی را که در آن زمان تغییر داده اید شناسایی کنید زیرا این امکان را به شما می دهد تا مشخص کنید که چه چیزی به خوبی کار می کند و کدام کمپین ها بهتر از سایرین اجرا شده اند.

سپس می توانید از آن به عنوان نمونه ای از محتوای خود برای به دست آوردن پین های بیشتر استفاده کنید. به همین ترتیب ، اگر محتوا افت پین را مشاهده کرد ، تصاویر شما به خوبی کار نمی کردند. سعی کنید ایده های جدید را ببینید تا ببینید چه چیزی بهتر است و از آن برای بهبود محتوای خود استفاده می کنید.

ایده

۲ ins بازپرداخت می شود

شما می توانید این متریک را در برگه اندازه گیری سایت درست در زیر متریک پین پیدا کنید. بازپرداخت ها بسیار مطلوب هستند زیرا به تشویق تعامل کمک می کنند. هنگامی که کاربران محتوا را در صفحه های خود بپیوندند ، به دنبال کنندگان خود اجازه می دهد تا آن را مشاهده کنند. این امر باعث می شود در معرض دید بیشتر افرادی قرار بگیرند که از حساب شما پیروی نمی کنند.

به طور متوسط ​​روزانه تعداد پرینت ها را مشاهده خواهید کرد ، که این یک نشانگر واقعی از عملکرد خوب تصاویر شما است. می توانید سنجاقچه های خود را با بازپرداخت های خود مقایسه کنید ، بنابراین می توانید در رسیدن به مخاطبان گسترده تری احساس خوبی داشته باشید. بازپرداختها یک جایزه هستند و برای رشد مخاطبان شما لازم هستند.

۳ ٫ رسیدن به

برای دسترسی به محتوای خود به Impressions و Reach بروید. می توانید در طول روز از نمودار حرکت کنید تا به محتوای محتوای خود نگاه کنید. میانگین روزانه افرادی که پین ​​شما را برای هر دو سنجاق و بازپخش دیدند ، به شما نشان می دهد.

نمودار مشاهده آسان شما در روزهایی که انجام می دهید آسان است ، بنابراین می توانید تعیین کنید که تک تک مطالب تا چه اندازه مؤثر بوده است. هر چه تعداد بازپرداخت بیشتر شود ، بیشتر در معرض دید قرار می گیرید. همچنین خواهید دید که چه میزان مخاطب به محتوای شما رسیده است.

۴ ٫ بازدید کنندگان و بازدیدها

به انتهای برگه اندازه گیری ها بروید تا ببینید چه ترافیکی Pinterest به رانندگی به وب سایت شما کمک کرده است. در حالی که برخی از پین ها به پیروان یا تعامل کمک می کنند ، برخی دیگر ترافیک را هدایت می کنند.

همچنین می توانید افزایش در هر دو فعالیت را مشاهده کنید و از این متریک استفاده کنید تا ببینید مردم بر اساس محتوا چه اقداماتی انجام می دهند. در حالت ایده آل ، شما هر دو نوع تعامل را می خواهید. شما قادر خواهید بود تعیین کنید که چه پین ​​ها افراد را به وب سایت شما ارسال می کند و محتوا را تنظیم می کند تا در این نوع فعالیت ها پیشرفت هایی را ببینید. برخی از نمونه های تصویری که به خوبی کار می کند تا افرادی که از سایت شما بازدید می کنند ممکن است شامل تماس با اکشن ، نحوه دستورالعمل یا تصاویر خیره کننده باشد.

در این حالت ، می تواند گیج کننده باشد زیرا می بینید بازدید کننده ای که به وب سایت خود داشته اید و همچنین چند بازدیدمیش همان شخص می تواند به چندین صفحه مراجعه کند که نشان دهنده علاقه عمیق تر به تجارت شما است به این معنی که شما احتمالاً شاهد تبدیل هستید.

شما می خواهید برای به دست آوردن مشتری و گسترش دسترسی خود ، بازدید کننده های جدیدی را برگردانید. بازدید کنندگان جدید همچنین می توانند با امکان بازپرداخت ، دسترسی شما را به Pinterest گسترش دهند. همچنین ، اگر آنها از Pinterest در حال بازگشت هستند ، این بدان معنی است که آنها محتوای شما را با ارزش می یابند ، و این واقعاً همان چیزی است که شما می خواهید.

۵ ٫ بیشترین بازپرداخت

گزارش بازپرداخت شده را در داشبورد خود پیدا خواهید کرد. از آنجا می توانید یک بازه زمانی را برای بررسی انتخاب کنید. این یک معیار عالی است زیرا به شما نشان می دهد چه محتوایی را درست انجام می دهید. این محبوب ترین محتوای شما را به شما نشان می دهد ، بنابراین می توانید درک واضحی از آنچه مردم به آن پاسخ مثبت می دهند ، بدست آورید.

این برگه ، پین های واقعی را نشان می دهد ، بنابراین می توان با یک نگاه ساده دید که پین ​​ها چه کار کرده اند. حتی می توانید آن را به صفحه گسترده اکسل صادر کنید تا به راحتی به URL ها دسترسی پیدا کنید. این احتمالاً مهمترین مسئله است ، و به ساده ترین روش برای بررسی اثربخشی خود در دستیابی به مخاطبان خود اشاره نمی کنید.

به دنبال الگویی در مطالب خود مانند انواع تصاویر ، رنگهای استفاده شده ، نوع متن و هر آنچه با شباهت هایی است که می توانید برای برنامه ریزی مطالب مشابه تر داشته باشید ، بگردید. این امر به شما امکان می دهد با ارائه مطالب مداوم که مردم از نظر ارزش دارند ، تماس بیشتری با حساب خود داشته باشید. روی موفقیتها متمرکز شوید و فرمولی را در اختیار شما قرار می دهد که در کل برنامه محتوا باشد. نترسید که آزمایش خود را با ایده های جدید انجام دهید فقط در مواردی که بتوانید حتی بهتر عمل کنید. همیشه فرصت برای پیشرفت هست.

برنامه ریزی