۸ روش های مربیان می توانند از کمبود مهارت های دیجیتال بهره مند شوند

محل کار مدرن با کمبود مهارت های دیجیتالی جدی روبرو است. تقاضا برای مهارت فنی از عرضه تجاوز می کند و شرکت ها یافتن کارگران با تخصص مناسب را مشکل می کنند.

دیجیتال

آخرین تحقیقات موسسه بازاریابی دیجیتال نشان می دهد که مسئله کمبود مهارت ، دومین چالش مهم برای رهبران بازاریابی است در حالی که استخدام استعداد مناسب ، چهارمین مانع در ایالات متحده ، انگلیس و اقیانوس آرام است.

استخدام

سرعت تحولات فن آوری ، آموزش نامناسب مهارت در آموزش عالی و دوره های حرفه ای راکد که همگی به کمبود گران قیمت در نیروی کار کمک می کنند. در حقیقت ، کمبود مهارت های دیجیتالی اقتصاد را تقریباً در تولید ناخالص داخلی در هر سال تقسیم می کند.

قیمت

آموزش عالی و آموزش های حرفه ای نقش اساسی در شکل دادن به نیروی کار فعلی و آینده دارند. به همین ترتیب ، کمبود مهارت فرصتی برای مربیان برای تدوین برنامه های آموزشی و گواهینامه های توسعه حرفه ای است که به روز ، مرتبط و قابل استفاده در بازار کار است.

در این مقاله ، ما به ۸ روش اصلی که مربیان می توانند از این فرصت بهره مند شوند ، اکتشاف می کنیم.

۱ ٫ بازارهای جدید را هدف قرار دهید

با تحول محل کار مدرن ، جمعیتی جدید از زبان آموزان پدیدار شد. این شامل افرادی می شود که مشاغل را تغییر می دهند ، دانشجویان بالغ و متخصصان شاغل ، همه به دنبال توسعه مهارت های دیجیتالی خود هستند. مناطقی از قبیل برنامه نویسی ، اتوماسیون و تجزیه و تحلیل ها علاقه خاصی به دست می آورند ، زیرا این مهارت ها به احتمال زیاد به حرفه های آینده اثبات شده کمک می کند.

دانشجو

تخمین زده می شود برای ۹۰٪ مشاغل جدید یک مهارت دیجیتال جامد لازم باشد. در حالی که مدارک تحصیلی و سایر مدارک تحصیلی سوم پایه و اساس محکمی را ایجاد می کنند ، تنها ۵۰٪ دانشجویان دانشگاه معتقدند که با مهارت های لازم برای موفقیت در محل کار دیجیتال فارغ التحصیل می شوند. بنابراین ، تمایل به یادگیری برای یک حرفه طولانی مدت در اقتصاد دیجیتال بسیار مهم است.

اقتصاد

طبق تحقیقات جدید ۲۰۲۰ ما ، یکی از بزرگترین چالش های شرکت ها در اقتصاد امروز استخدام کارمندان ماهر و مناسب است. شکاف دانش فرصت قابل توجهی را برای بخش آموزش ایجاد می کند. از آنجا که بیشتر آموزش ها برون سپاری است ، موسسات مستقر می توانند بر حمایت از شرکت ها با ادامه تحصیل متمرکز شوند. با تقویت شهرت موجود ، دانشکده ها ، دانشگاه ها و آموزشگاه های آموزشی از ظرفیت قابل توجهی برای ورود و موفقیت در بازارهای جدید برخوردار هستند.

۲ ٫ جریانهای درآمد جدید را رانندگی کنید

بخش آموزش و پرورش در سالهای اخیر فشار کمبود بودجه را احساس کرده است ، به دلیل عوامل مختلفی از جمله کمبود کمک های دولت مرکزی ، تعداد کمتر دانشجو متقاضی برخی موضوعات و افزایش رقابت در این بخش برای بودجه فشرده مزمن.

بنابراین ، مؤسسات باید منابع جدید درآمد را در نظر بگیرند ، زیرا متنوع سازی می تواند در برابر پیامدهای فوری و بلند مدت کاهش بودجه محافظت کند.

آموزش مهارتها پیشرفتی طبیعی برای بسیاری از مؤسسات و متخصصان ، به ویژه آنهایی است که قبلاً دوره های حرفه ای و پشتیبانی شغلی را برای دانشجویان خود ارائه می دهند. افراد از همه جنبه های زندگی به دنبال آموزش هایی هستند که انعطاف پذیر ، اندازه نیش و تعامل داشته باشند. بهره برداری از آن تقاضای فراوان می تواند باعث افزایش چشمگیر درآمد و بسیار مورد نیاز شود.

۳ ٫ مزیت رقابتی بدست آورید

به طور کلی ، بخش آموزش و پرورش فضای نسبتاً شلوغی است که چندین موسسه برای همان مشتریان رقابت می کنند. به همین ترتیب ، داشتن یک تمایز دهنده برای دانشجویان مهم است.

اذعان به اینکه مهارت های مورد نیاز در نیروی کار در حال تغییر است و تهیه دوره هایی که شکاف مهارت ها را برطرف کند ، می تواند قرعه کشی بزرگی برای دانشجویان باشد. ارائه مهارتهای دیجیتالی منطبق با صنعت که می تواند باعث افزایش اشتغال یا افزایش مهارت های مورد نیاز در محل کار شود ، به یک مؤسسه کمک می کند تا از این امر خودداری کند.

علاوه بر این ، ارائه آموزش طاقچه می تواند از نظر SEO یک عامل بزرگ باشد. موقعیت وب سایت در رتبه بندی Google با توجه به ارتباط آن با یک واژه جستجو (و همچنین محبوبیت آن! – هم بصورت آنلاین و هم در این بخش بطور کلی.

حتی اگر ممکن است قدیمی به نظر برسد ، توصیه ای از یک انسان دیگر می تواند به همان اندازه یک جستجوی آنلاین قدرتمند باشد. و کسب شهرت برای تعالی در آموزش مهارتهای کاری می تواند واقعاً یک موسسه را از خود برجسته کند.

۴ ٫ ساختن پیوندهای صنعت

در تمام صنایع ، کارفرمایان به دنبال متقاضیان با استعدادی برای پر کردن شکاف مهارت در نیروی کار خود هستند. مربیان باید هدف خود را بسازندیک گزارش با شرکای صنعتی به منظور دریافت جریان ثابت از دانشجویان در دراز مدت.

اما چگونه متخصصان آموزش می توانند ارتباطات ارزشمند را در وهله اول ایجاد کنند؟ بهترین مکان برای شروع ، در هم آمیختگی معمول دنیاهای آموزشی و صنعتی است. نمایشگاه های دانشگاه شرکت های بزرگ و با انگیزه حضور خواهند داشت و به دنبال فارغ التحصیلان دارای مهارت دیجیتالی برای ورود به سیستم هستند. این فرصتی مناسب برای تبلیغات عمومی در مورد مهارتها است – نه فقط برای دانشجویان موجود ، بلکه برای متخصصان در هر مرحله از مشاغلشان.

اگر یک مدرس آموزش در یک طاقچه خاص ارائه می دهد ، ایده آل برای هدف قرار دادن شرکت ها در صنایع مربوطه است. و این فقط فروش یک برنامه درسی نیست ؛ متخصصان آموزش این فرصت را دارند که از کارفرمایان بپرسند که چه می خواهند ببینند. این نشان می دهد توانایی خیاط دوره ها در حال تحقق نیازهای صنعتی و همچنین علاقه ای صمیمانه به پیشرفت مستمر.

مربیان باید هدف خود را توسعه و ارائه دوره های استاندارد طلا که در بخش هدف خود مشهور هستند ، ارائه دهند. مشارکتهای مؤثر صنعتی به حمایت از این امر کمک می کند.