۵- اندازه گیری های کلیدی ایمیل شما باید ردیابی کنید

بازاریابی از طریق ایمیل یکی از بهترین راهها برای دستیابی به مشتریان فعلی است ، به آنها یادآوری می کند که شما چه کسی هستید ، چه چیزی را پیشنهاد می کنید و اینکه چگونه به زندگی آنها ارزش افزوده می دهید ، حتی اگر آنها در حال خرید نیستند. همانطور که در هر زمینه دیگری از مشاغل خود وجود دارد ، موفقیت شما در پیشرفت کار بسیار مهم است.

برای ارزیابی موفقیت و سلامتی تلاشهای بازاریابی ایمیل خود از معیارهای زیر استفاده کنید. داده های خود را محک بزنید و برای بهبود ماه در ماه کار کنید تا زمانی که آنها را به یک علم کاملاً اجرا تبدیل کنید.

متریک: بی نظیر را باز می کند

این تعداد افرادی است که یک بار ایمیل شما را باز کردند opens باز نمی شود تکراری حساب کند.

این خالص ترین شکل داده های نرخ باز است و به شما امکان می دهد تصویری شفاف از تعداد زیادی از افراد ایمیل را باز کنید – اینکه آیا آنها بعد از باز کردن آنها کاری انجام داده اند یا نه. این شماره به شما چه می گوید؟ بینش در دو زمینه خاص ارائه می دهد:

     

  • خط موضوع شما چقدر جذاب است. خط موضوع شما به مشترکان می گوید که چه چیزی را در ایمیل شما انتظار داشته باشند – اگر جالب نیست ، آنها ایمیل را باز نمی کنند.

     

  • افراد علاقه مند و علاقه مند به برند شما چقدر هستند. اگر ایمیل های زیادی ارسال کنید یا کافی نباشید ، این نرخ ممکن است پایین باشد زیرا افراد با نام تجاری شما در این قالب ارتباط ندارند (به عنوان مثال در مقابل رسانه های اجتماعی یا بازاریابی مستقیم). اگر بیش از حد ارسال کنید ، برعکس واقعیت دارد ، و ممکن است آنها از دیدن پیام های مارک شما بیمار شوند.

هنگامی که نرخ باز کردن منحصر به فرد خود را مشاهده می کنید یا کل منحصر به فرد باز کردن با داده های تاریخی یا میانگین صنعت شما می توانید شروع به بهبود کنید. در اینجا چند نکته برای افزایش نرخ باز منحصر به فرد ارائه شده است:

• منحصر به فرد بودن یا حساسیت زمان را در خط موضوع بیان کنید. این باعث می شود مشترکان تصور کنند که ممکن است چیزی را از دست ندهند ، که باعث می شود آنها باز شوند.

• از اعداد در خط موضوع استفاده کنید ، که ما بیشتر آنها را جذب می کنیم زیرا پردازش اعداد آسان تر است.

• شخصی سازی موضوع را بر اساس جغرافیا (نقطه جدید مورد علاقه ما در سن دیگو!) یا نام (شخصی برجسته) برای ما ، پیج!) شخصی سازی کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از برچسب های ادغام در سرویس گیرنده ایمیل خود انجام دهید.

فراموش نکنید که آدرس “از” خود را نیز امتحان کنید. همیشه از نام کسی استفاده کنید ، بنابراین می گوید: “جان اسمیت” و نه “شرکت رایانه ای جان”. حالت دوم افراد را به درستی باز می دارد زیرا به نظر می رسد مانند یک ایمیل فروش است.

متریک: روی همه کلیک کنید

این تعداد افرادی است که روی پیوند در ایمیل شما کلیک کردند.

این متریک که اغلب با عنوان Click Through Rate نشان داده می شود ، بسیار مهم است – به این سوال پاسخ می دهد: آیا افراد با ایمیل های ما مشغول هستند؟ آیا ما اطلاعاتی ارسال می کنیم که باعث می شود آنها اقدامی انجام دهند؟ از آنجا که هر مشتری ایمیل این داده ها را در اختیار شما قرار می دهد ، کلید آن را محاسبه نمی کند ، بلکه ردیابی و ایجاد تغییراتی بر اساس آنچه می خواهید پیدا کنید.

برای ردیابی صحیح ، از معیار خود شروع کنید ، که می تواند بر اساس میانگین صنعت یا میانگین های شخصی شما تا این مرحله باشد. هر ماه ، به داشبورد تجزیه و تحلیل مشتری مشتری خود بروید تا پنج نامه الکترونیکی برتر و پایین را جمع کنید و از خود بپرسید:

هر گروه چه مشترکاتی داشتند؟ چه ایمیلهای دارای عملکرد بالا چه ایمیلهایی با عملکرد پایین نداشت؟

برای شروع بهبود این متریک از این داده ها و نکات زیر استفاده کنید:

     

  • ارسال ایمیل به میزان مناسب: Hubspot تعداد همبستگی نقطه شیرین ایمیل های ارسالی را پیدا کرده و برای شرکت های B2B و B2C از طریق نرخ کلیک کنید.

     

  • پیوندهای خود را جذاب تر کنید: سبک های مختلف CTA مانند دکمه ، تصویر ، متن لنگر یا لینک مستقیم را آزمایش کنید. فراموش نکنید که مکان و رنگ پیوند را با این نکات از ثابت تماس با ما تست کنید.

     

  • ایمیل های خود را تعاملی تر کنید: فیلم ها را در ایمیل خود وارد کنید تا ۶۵ درصد نرخ کلیک را افزایش دهید.

Metric: تعداد کل Forward / Forward Rate

این شماره به شما می گوید که چند نفر ایمیل شما را به شخص دیگری ارسال کرده اند.

اگر هدف شما ایجاد برداشتهای تجاری و جذب مشتریان جدید است ، این یک معیار مهم برای ردیابی است: “نرخ پیش رو بالا نشانگر مشارکت مشترکان قوی است و نشان می دهد محتوای ارسال شده برای شما نه تنها مشترکین بلکه شبکه های آنها نیز مرتبط است. ،” مطابق با
گزارش معیار اندازه گیری متدهای مسیر بازگشت .

ناگفته نماند ، الف
۴۴ درصد گیرندگان ایمیل حداقل یک خرید در سال گذشته را بر اساس یک ایمیل تبلیغاتی انجام داده اند – هرچه تعداد افراد بیشتر ایمیل های شما را ببینند و آنها را با مارک شما مرتبط کنند ، احتمال اینکه در نهایت بتوانند خرید کنند ، بیشتر است.

این را با داده های تاریخی خود و یک c ساده محک بزنیدمحاسبه:

تعداد کل ایمیل های ارسال شده / کل ایمیل های ارسال شده x 100 = نرخ پیشرو

پس از وجود معیار شما ، زمان آن است که تست شود. چه ایمیلهایی با بالاترین نرخ پیش رو مشترک هستند؟ احتمالاً محتوای ایمیل است نه خط موضوع ، بنابراین از آنجا شروع کنید. عناصر مختلف را آزمایش کنید و داده های خود را هر ماه به روز کنید. به آرامی طرح را برای یک ایمیل بسیار اشتراکی که می توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید ، می سازید.

متریک: فروش ایجاد شده از طریق ایمیل

این شماره به شما می گوید که آیا تلاش های شما درآمد حاصل از رانندگی است.

شما انواع ایمیل را ارسال می کنید که بسیاری از آنها هدف تولید فروش هستند. با این حال ، اگر شما این متریک را ردیابی نمی کنید ، هرگز نمی دانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی انجام نمی شود. ردیابی فروش تولید شده از طریق ایمیل اغلب به آسانی به عنوان افزودن هر URL با UTM گوگل Analytics امکان پذیر است.

سیستم عامل هایی مانند Shopify و Woocommerce همچنین می توانند در اکثر مشتری های ایمیل ادغام شوند و به شما امکان می دهند بدون هیچ گونه تلاش اضافی پیگیری کنید – فقط کافیست این دو برنامه را با یک کلید API وصل کنید و داشبورد خود را برای اطلاعات بررسی کنید.

با ردیابی در محل ، مهم است که انواع ایمیل فروش خود را از هم جدا کنید تا بتوانید اثربخشی خود را ببینید. در اینجا چند نوع خاص از ایمیل فروش برای ردیابی وجود دارد:

     

  • کوپن / ایمیل های تخفیف: براساس بررسی اخیر CouponBox ، کوپن ها می توانند درآمد ماهانه ۲۹،۰۰۰ دلار را به تنهایی وارد کنند. این فروشها را از بقیه جدا کنید تا ببینید آیا ایمیل ابزاری مؤثر برای ارائه این تخفیف ها و فروش رانندگی است.
  • دلار

     

  • نامه فروش یا فروش فصلی: این یک روش عالی برای تشویق خرید به موقع است. اگر شماره ها نشان می دهد که درآمد زیادی دارند ، در نظر بگیرید که چگونه می توانید بیشتر به برنامه بازاریابی ایمیل خود اضافه کنید.

هنگام تجزیه و تحلیل این اعداد ، خط موضوع ، طراحی ایمیل و CTA را در نظر بگیرید – همه این موارد در خرید یا خرید شخصی تأثیر می گذارد.

متریک: Bounces

این شماره به شما می گوید که آیا ایمیل های شما آن را به صندوق ورودی های مشترکین می کند.

این متریک بسیار مهم است زیرا شما می توانید به خاطر بسیاری از استراحت های سخت جریمه شوید ، اما همه مجازات ها نمی توانند مشکل ساز باشند. در بیشتر موارد ، پرش ها به عنوان سخت یا نرم واجد شرایط هستند. دانستن تفاوت بین این دو و چگونگی بهبود این متریک ، برای سلامتی لیست شما مهم است.

گزاف گویی نرم بدان معنی است که آدرس ایمیل شخص معتبر است ، اما به دلایلی نمی توان آن را تحویل داد – صندوق ورودی آنها پر است ، پیام برای صندوق ورودی آنها بسیار بزرگ است یا سرور از کار افتاده است. این درست و معمول است.

گزاف گویی سخت همان چیزی است که شما باید مراقب آن باشید. این امر هنگامی رخ می دهد که یک پیام رد شود زیرا ایمیل معتبر نیست یا وجود ندارد. اگر همچنان به آدرس های ایمیل که گزاف گویی را تجربه می کنید ، ادامه دهید ، اعتبار شما از آدرس ایمیل و IP که با آنها ارسال می کنید ممکن است به عنوان هرزنامه پرچم گذاری شود. این می تواند باعث کاهش قابل توجهی در تحویل شود ، به این معنی که کمتر کسی ایمیل شما را دریافت می کند زیرا ارائه دهنده آنها مانند Gmail آن را به عنوان اسپم فیلتر می کند.

اسپم

برای جلوگیری از هرگونه مشکلی در مورد تندرست ، و پایین نگه داشتن میزان گزاف گویی ، مطمئن شوید که لیست های شما همیشه پاک است. آنها را به صورت ماهیانه پاک کنید و آدرس های قدیمی را به صورت دستی از بین ببرید. برخی از مشتریان نرم افزار ایمیل این کار را برای شما انجام می دهند ، حفظ و جلوگیری از مجازات را حتی ساده تر می کنند. همچنین می توانید سه ماه یک بار به مشترکین ایمیل ارسال کنید و از آنها بخواهید که آدرس ایمیل خود را به روز کنند.

مشکلی

میانگین نرخ گزاف گویی خود را با این میانگین های صنعت مقایسه کنید تا ببینید آیا باید نگران این اندازه باشید.