۵- کمپین های خلاقانه Snapchat برای یادگیری

Snapchat با داشتن بیش از ۱۵۸ میلیون کاربر روزانه و بالاتر از ۱۰ میلیارد بازدید ویدیویی در روز ، می تواند یک بستر عالی برای تولید سرب ، جذب مشتری و تقویت برند شما باشد.

برخلاف تبلیغات فیس بوک یا توییتر ، پلتفرم تبلیغاتی اسنپ چت نسبتاً جدید است. این بدان معنی است که به عنوان اولین حرکت ، می توانید بدون هزینه یک محیط شلوغ مانند فیس بوک ، Google یا توییتر به مخاطبان زیادی از مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید.

مجموعه و طراحی منحصر به فرد Snapchat – فیلم ها و داستان های ناپدید شده ، با روایتی کامل – به عنوان یک بازاریاب فرصت های بی نظیری را به شما می دهد تا مخاطبان خود را درگیر و ایجاد مشارکت کنید. درست آن را بدست آورید و رسیدن به بازده کلانی در هزینه تبلیغ شما امکان پذیر است.

در زیر ، ما پنج کمپین بازاریابی Snapchat را از مارک های شناخته شده ای که واقعاً کار کرده اند ، مشاهده کرده ایم ، از مسابقات خلاق doodling گرفته تا کدهای قابل اسکن که برای جذب کاربران جدید طراحی شده اند.

اگر بازاریابی اسنپ چت را برای تجارت خود در نظر گرفته اید ، حتماً هر پنج کمپین را به لیست الهام خود اضافه کنید.

کمپین احیای دختران گیلمور Netflix

هنگامی که نتفلیکس در سال ۲۰۱۶ دختران Gilmore را احیا کرد ، آنها از رسانه های اجتماعی استفاده بسیار خوبی کردند. یکی از جنبه های استراتژی Netflix ، کمپین Snapchat Sponsored Filter بود که برای جذب هواداران دختران Gilmore و تبلیغ مینی سریال های آینده طراحی شده است.

برای برانگیختن کاربران Snapchat و ایجاد کلمه از دهان ، Netflix 10،۰۰۰ فنجان قهوه کاغذی با اسنپ کد قابل اسکن را به کافه ها و کافی شاپ های سراسر ایالات متحده توزیع کرد. کاربران می توانند این Snapcode را برای دسترسی به فیلترهای منحصر به فرد دختران Gilmore Girls Snapchat باز کنند.

طرفداران نمایش که اوایل در مکانهای انتخابی ظاهر شدند ، جامهای تبلیغاتی ویژه را دریافت کردند و – البته – از آنها عکس گرفتند و به صورت آنلاین به اشتراک گذاشتند و به دیگران این امکان را دادند که لنزها را باز کنند. باعث می شود بیشتر و بیشتر کاربران از راه اندازی مجدد آگاه شوند و علاقه زیادی به Netflix ایجاد کنند.

چرا کار کرد؟

این کمپین به چند دلیل کار می کند. اول ، تعاملی است کاربران Snapchat و طرفداران نمایش که در نزدیکی ۲۰۰ کافه محل زندگی می کردند می توانند با صف کردن زود هنگام و گرفتن یک فنجان ویژه Diner Luke ، در زندگی واقعی شرکت کنند.

دوم ، آن را با ارزش ساخته شده است. نتفلیکس به جای درخواست چیزی از مخاطبان مورد نظر خود ، فیلتر رایگان و همچنین کالاهای رایگان بر اساس نمایش را به هواداران دختران Gilmore ارائه داد. طرفداران با ارائه بیشتر به جای درخواست ، طرفداران برندهای دلخواه برای این نمایش شدند و با اشتراک گذاری Snapcode ، دسترسی آن را بیشتر کردند.

اگر می خواهید Snapchat را به مجموعه ابزار بازاریابی خود اضافه کنید ، برای ایجاد احساسات مثبت و تشویق به اشتراک گذاری ، روی دادن به مخاطبان هدف خود تمرکز کنید. انجام این کار شما را خیلی بیشتر از درخواست درگیری و علاقه می کند.

کمپین استخدام نوآورانه Grubhub

استخدام

Grubhub یکی از اولین شرکتهای بزرگ بود که در Snapchat تبلیغاتی کرد و در سال ۲۰۱۳ اقدام به راه اندازی یک کمپین به عنوان بخشی از تلاش برای دستیابی و تعامل با مخاطبان جوان Snapchat کرد. با گذشت زمان ، تمرکز خود را روی Snapchat به عنوان یک کانال بازاریابی منحصر به فرد و موثر افزایش داد.

یکی از بهترین کمپین های Snapchat Grubhub ، درایو استخدام در سال ۲۰۱۴ بود که از Snapchat برای جستجوی افراد باهوش رسانه های اجتماعی که علاقمند به کار برای Grubhub به عنوان کارآموز بازاریابی بودند ، استفاده کرد.

باهوش

هدف این کارزار ساده بود: افراد با مهارت در رسانه های اجتماعی را جذب کنید و در همان زمان کمی تبلیغات رایگان کسب کنید. گروبوب این کار را با ارسال سری تصاویر به کاربران اعلام کرد که با ارسال بهترین doodles خود به شرکت می توانند از آنها درخواست کنند.

تیم رسانه های اجتماعی گروبوب برای اطلاع رسانی به عموم مردم در مورد رقابت استخدام ، توییت کرد.

همراه با doodle ، تمام کاربران مورد نیاز برای انجام کارآموزی برای تکمیل فرم سریع گوگل درخواست کردند. این کمپین موفقیت آمیز بود و شرکت کمتر از دو هفته بعد برنامه های خود را بست.

چرا کار کرد؟