۴ ترفندها که وبلاگ نویسان می توانند از نویسندگان فریبنده داستان سرقت کنند

محتوای شما اعتبار مورد نظر خود را کسب نمی کند. و این عادلانه نیست شما تمام این ساعت ها را در آن قرار داده اید و اشتیاق فراوانی دارید و … خدا را بخدا ، کسی فقط لطفاً آن را به اشتراک بگذارد! شما صفحه کلید را تکان می دهید و فکر می کنید ، ‘من دیگر هرگز وبلاگ نویسی نمی کنم. این اتلاف وقت است و راه های دیگری برای فروش کفش وجود دارد ، درست است؟ “

صبر کن. قبل از تسلیم شدن ، گامی به عقب بردارید و مشتری خود را به خاطر بسپارید. این روز خیلی سختی برای او بوده است ، او فیس بوک را فریب می دهد تا جیغ ، چت ، لمس هیجان را بگیرد. من متنفرم از اینکه این را برای شما شکسته است (واقعاً این کار را می کنم) اما او به کفش شما اهمیتی نمی دهد.

بگذارید تاکتیک متفاوتی برای بیدار کردن او ، جلب توجه او ، به خواب بگذارد. ما یک داستان برای او تعریف خواهیم کرد – سفری که این کفش ها او را به خود می گیرند ، مردی که با او رقص می کند ، شخصیت هایی که با آنها ملاقات می کند ، وقتی او را لغزش می کند چه حسی دارد. بله ، درست است – بگذارید نشان ندهیم ، نه بگوییم.

منظورم این نیست که به روشی کرکی پری. منظور من این است که اجازه دهید در مورد مزایای استفاده از رنگدانه های چرمی صحبت کنیم و درباره کلیات بی معنی درمورد مشاوره های عملی صحبت کنیم. بیایید پیوند بزنیم و ارزش اضافه کنیم ، اجازه دهید سرقت کنیم و اصالت را اضافه کنیم. این باعث شد من فکر کنم – چه توصیه دیگری می تواند نویسندگان محتوا از نویسندگان داستان داشته باشد؟ در اینجا ۴ مورد از بهترین ها …

۱ ٫ ویرایشگر داخلی خود را خاموش کنید (در ابتدا)

آسانتر از کار گفت ، اما اولین کاری که باید انجام دهید قفل ویرایشگر داخلی خود است. قبل از خاموش کردن آن صدای ناخوشایند (در عین حال توانا) در ذهن خود ، کلمه ای بنویسید که به شما می گوید آنچه شما می نویسید خوب نیست. این درست نیست که صدا درست نیست ، فقط این است که شما نمی توانید لوکس بودن زمان گوش دادن به آن را داشته باشید.

برخی از پست های مورد علاقه وبلاگ من در پشت دستمال های رستوران ، ضایعات کاغذ قدیمی یا هر چیزی که بتوانم دست خود را بدست آورم ایجاد شده است. چرا؟ از آنجا که به جای اینکه به ویرایشگر داخلی اجازه دهم در روند تفکر من دخالت کند ، به خودم اجازه می دهم که همه چیز را پایین بیاورم و همه چیز را بیرون بیاورم. من می دانم که بعدا می توانم ویرایش کنم.

در اینجا چگونه می توان اولین پیش نویس خود را سریع نوشت:

     

  • آن گوگل Doc را باز کنید و همه ایده های خود را فوراً از بین ببرید. فکر نکنید ، نفس نکشید ، فقط بنویسید.
  • ایده

     

  • افکار خود را به یک ساختار منطقی سفارش دهید (و منظورم ویرایش نیست). ایده های هم فکر را کپی و جایگذاری کنید و مقاله خود را در پاراگراف ها تقسیم کنید.
  •  

  • اگر به هر یک از نظرات شما نیاز به شفاف سازی داشته باشید (و برخی از آنها به طور طبیعی می خواهند) برخی تحقیقات را انجام داده و در آمار ، پیوندها و توصیه های مربوطه اضافه کنید.
  •  

  • اکنون که استخوان های پست وبلاگ خود را نوشتید ، اجازه ویرایش دارید (می دانم ، منظورم این طور است). من به شما نشان خواهم داد که چگونه ویرایش زیر ، بی رحمانه و بدون رحمت انجام دهید.

ابزار مفیدی برای ایجاد پیش نویس های اول:

نوشتن یا مرگ ابزاری جالب برای امتحان کردن است. این می تواند به شما در بهبود بهره وری در هنگام نوشتن پیش نویس اول کمک کند. ایده؟ هدف این است که با ارائه عواقب تعلل و جوایز برای دستاوردها ، بلوک نویسنده شما را از بین ببرد.

۲ ٫ نمایش دهید ، بگویید (و راهنمایی کمی ارائه ندهید)

یک پست عالی در وبلاگ به خواننده شما نشان می دهد که چگونه کاری انجام دهد نه اینکه فقط به آنها دستور دهد این کار را انجام دهند. نگارش محتوا ، مهمتر از همه ، ارائه ارزش است. به عنوان مثال ، تصور کنید که در حال نوشتن یک پست وبلاگ در مورد الگوریتمی جدید هستید که فیس بوک به تازگی پیاده سازی کرده است. چرا به جای لیست کردن به روزرسانی های جدید اعلام شده ، چرا نکات مفیدی در مورد چگونگی کسب و کار نمی توانید الگوریتم را ضرب و شتم کنید و همچنان پست های خود را مشاهده می کنید ارائه نمی دهید؟

چگونه می توانم نمایش دهم؟

     

  • راهنماها و برگه های تقلب مفید را ایجاد کنید.
  •  

  • برای ایجاد یک تجربه یادگیری آسان تر برای خوانندگان خود از اعداد و نقاط گلوله استفاده کنید.
  •  

  • پیوند به سایتهای مفید و منابع دیگری که خوانندگان شما می توانند برای بهبود یادگیری خود مشورت کنند.
  •  

  • عکسها و نمودارها را درج کنید تا نکته شما با وضوح بیشتری نشان داده شود.
  •  

  • در صورت امکان ، مثالها و بهترین روشهای سایر شرکتها را درج کنید.
  •  

  • به نقل از متخصصان و منابع معتبر اضافه کنید تا به استدلال خود اضافه کنید

مثال اصلی: Moz

موز استادان در ایجاد پست های وبلاگ تخصصی و عمیق هستند که خوانندگان را از طریق یک فرایند گام به گام مفید راهنمایی می کنند. آنها ارزش واقعی را با هر پست وبلاگ ارائه می دهند و از تاکتیک های فشار فروش جلوگیری می کنند ، که نه تنها گفتن بلکه دفع می کنند. در زیر مثالی از یکی از انواع پست های مورد علاقه من آورده شده است:

عنوان فتنه ها:

مشاوره آسان برای هضم شماره گذاری شده است:

این شامل تصاویر مفید:

۳ Title عنوان شما همه چیز است (و بنابراین آشفتگی شماست)

پست ها و رمان های وبلاگ چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟ آنها ابتدا باید افتتاح شوند. با همین روشی که می توانید کتابی ایجاد کنید که به دلیل پوشش هرگز خواندن آن را نخواهید داشت ، می توانید یک پست وبلاگ ایجاد کنید که به دلیل عنوان ، گزیده ای ، توضیحات متا یا عنوان رسانه های اجتماعی هرگز باز نمی شود. آخ.

به طور متوسط ​​۸ نفر از ۱۰ نفر عنوان شما را می خوانند ، اما تنها ۱۰ نفر از ۱۰ نفر نسخه بدن شما را می خوانند. عنوان شما باید به اندازه کافی خواننده را مجذوب و فریب دهد که بتواند روی آن کلیک کند. اما همچنین باید به وضوح بیان کند که پست وبلاگ شما درمورد چیست. اگر به هر دو هدف دست پیدا نکند ، خطر می کنید خواننده خود را اذیت کرده و میزان گزاف گویی خود را افزایش دهید.

نمونه سرفصل های قانع کننده و قابل کلیک:

بازی شماره ها (HubSpot):

عناوین حسگرگرایی (افزایش ترافیک وبلاگ):

سناریوی “چه کاری نباید انجام شود”:

فاش کننده راز (موز):

در اینجا منابع مفید برای ایجاد عناوین قدرتمند خود آورده شده است:

     

  • لیست تقلب های قابل بارگیری شغلی Morrow: 52 سرفصل هک
  •  

  • کتاب قابل بارگیری Copyblogger: نحوه نوشتن عناوین مغناطیسی

۴ ٫ کشتن عزیزان شما (و کلیشه های شما)

اکنون که یک پست وبلاگ مفید و توصیه شده ایجاد کرده اید ، وقت آن رسیده است که نسخه خود را پاک کنید. مطمئناً شما به دنبال دست نویس هستید ، اما شما همچنین به دنبال ناسازگاری در زبان ، جملات زائد ، کلیشه ، کلیات گسترده و “تحقیق” هستید که با استفاده از ارقام ، مطالعات و گزارشات از آنها پشتیبانی نمی شود.

آن جملات نابغه ای که دیگر در پیام کلی شما کاملاً مناسب نیستند؟ آنها را پیدا کنید ، آنها را برش دهید (شاید آنها را برای پست دیگری نگه دارید) و فراموش نکنید. بر خلاف نویسندگان معروف داستان نویسی ، شما نمی توانید یک ویرایشگر حرفه ای را داشته باشید. اما مطمئناً قبل از انتشار پست می توانید یک جفت چشم دیگر پیدا کنید؟ شاید رئیس شما یا یک همکار با وسواس؟

این چیزی است که می خواهید برش دهید:

     

  • تکرار- آیا شما همان نکته را دو بار تکرار کرده اید؟ قطعش کنید.
  •  

  • کلیشه ها – مردم تمایل دارند که بیش از کلیشه ها پرش کنند ، زیرا قبلاً آنها را دیده اید. آیا می توانید به روش اصلی تری برای بیان نکات خود یا حتی یک روش واضح تر فکر کنید؟
     
  • کلمات زائد – بعضی اوقات کلمات اضافی می توانند شخصیت را به محتوای شما بیفزایند اما گاهی اوقات آنها می توانند جملات شما را بکشند. به پست وبلاگ خود برگردید و ببینید کلماتی وجود دارد که نمی توانند از دست بروند.

ابزاری مفید برای کمک به شما در کشتن دامداران خود:

Cliché Finder به شما کمک می کند کلیشه های پنهان مزاحم را پیدا کرده و کشف کنید ، بنابراین می توانید آنها را بی رحمانه از بین ببرید.