۳ راه برای وارد کردن سئو در استراتژی بازاریابی ورودی

سئو یا “بهینه سازی موتور جستجو” اصطلاحی است که توسط بسیاری در دنیای بازاریابی به وجود آمده است. این روند دریافت “ترافیک” آزاد از موتورهای جستجو است و همچنین به عنوان جستجوی ارگانیک گفته می شود زیرا شرکت ها مجبور نیستند هزینه های دریافت شده در نتایج را نشان دهند.

این بخش مهمی از هر برنامه بازاریابی ورودی است زیرا به افراد کمک می کند تا محتوا را پیدا کنند (سپس به اشتراک بگذارند). ما از همان ابتدا برخی از تاکتیکهای اصلی درگیر در ادغام SEO در استراتژی بازاریابی ورودی خود را توضیح داده ایم.

۱ ٫ وبلاگ نویسی برای سئو

یکی از اولین بخشهای فعال که هر شرکتی باید در وب سایت خود داشته باشد ، وبلاگ است. علاوه بر ارائه بینش و حفظ مشتری و چشم انداز علاقه مند به آنچه که می گویند ، یک وبلاگ همچنین می تواند باعث افزایش جدی توانایی سئو شما شود.

در اینجا شش مرحله عملی وجود دارد که بازاریابان می توانند برای اطمینان از اینکه وبلاگ هایشان کار سئو را برای آنها انجام می دهند انجام دهند:

     

  1. ابتدا برای انسانها بنویسید. قبل از نوشتن فکر کنید و تنها بر اساس کلمات کلیدی ننویسید.
  2.  

  3. عناوین را اولویت بندی کنید . آنها مهم هستند که به خوانندگان سرنخ کمک کنند که در آینده چه می کنند ، اما به موتورهای جستجو نیز کمک می کنند که در آن کلمات و عبارات در اولویت قرار بگیرند. سعی کنید از کلمات کلیدی در عناوین استفاده کنید
     
  4. پاسخ به سؤالات. مشتری و چشم انداز چه سؤالاتی دارید؟ پاسخ به این سؤال اغلب به کسب و کارها می آموزد که کلمات کلیدی و عباراتی را که باید تحقیق کنند ، بدانند.
  5.  

  6. در یک افزونه خوب سرمایه گذاری کنید. افزونه های وبلاگ مانند Yoast حدس و گمان را از SEO استفاده می کند و به سازمان ها کمک می کند تا همه کارهای کوچک از جمله کلمات کلیدی در ابرداده ، متنهایی را با اضافه کردن برچسب های alt به تصاویر و از جمله کلمات کلیدی / عبارات در URL ها و عناوین به یاد داشته باشید.
  7. سرمایه گذاری

     

  8. اغلب بروزرسانی کنید. بهترین کار این است که مشاغل هر روز یا هفته به طور همزمان بلاگ های وبلاگ را به مخاطبان خود اختصاص دهند. هر چند وقت یک پست سازمانی اغلب به منابع داخلی بستگی دارد ، اما تهیه غنی از محتوای جدید و بهینه شده به طور مرتب به Google به طور مرتب ضروری است.
  9.  

  10. دیگر بهتر است. روزهای پست وبلاگ ۵۰۰ کلمه ای از بین رفته است. طبق یک مطالعه جدید از QuickSprout ، وبلاگ های طولانی تر (بالاتر از ۱۵۰۰ کلمه) بسیار بهتر از همتایان کوتاهتر خود عمل می کنند. این نمودار از serpIQ این ایده را تکرار می کند.

۲ ٫ سئو Battleground: Intent در مقابل بهینه سازی کلید واژه

این روزها ، هیچ رقابتی بین بهینه سازی جستجو به معنای اصلی (یعنی قرار دادن کلمات کلیدی در مکان های استراتژیک در طول محتوا) و پاسخ دادن به سؤالاتی که مخاطب مطرح می کند وجود ندارد. دومی تقریباً هر بار پیروز می شود.

در حالی که رباتهای گوگل هنوز در تلاشند تا درک خود از هر کاربر را تصحیح کنند ، اما قصد دارد طی چند سال کوتاه راه طولانی را طی کند. عناصر سئو که در گذشته ضروری به حساب می آمدند (مانند تراکم کلمات کلیدی) ، همان قدرت را ندارند که قبلاً انجام می دادند. در عوض ، رفتار کاربر هدایت کشتی SERPs (صفحات رتبه بندی موتور جستجو) را انجام می دهد.

قبل از ایجاد استراتژی محتوا فقط در مورد کلمات کلیدی ، بازاریابان باید یک قدم عقب بردارند و همچنین روی personas و intent مشتری تمرکز کنند. برای انجام این کار ، آنها باید از مخاطبان خود سؤالات زیر را بپرسند:

     

  • در حال حاضر از چه محصولاتی یا خدماتی استفاده می کنند یا در گذشته از آنها استفاده کرده اند؟
  •  

  • نقاط درد آنها چیست؟
  •  

  • کدام مباحث را می خواهند در مورد آنها بدانند؟
  •  

  • چه سؤالاتی می پرسند؟

بازاریابان همچنین می توانند از گوگل Trends و گوگل Analytics استفاده کنند تا روند جستجو ، نمایش داده شد و جریان سایت را کشف کنند تا اهداف را بهتر بشناسند. نمودار زیر از نیل پاتل نمونه ای از نحوه حرکت کاربران از طریق وب سایت پس از “سؤال” از گوگل از طریق وب سایت است. چه بینشی می توانید از این رویدادها جمع کنید؟

کاربران هنگام استفاده از Google یا موتور جستجوی مورد علاقه خود سؤال می کنند. شرکتها برای پاسخ به این سؤالات ، چه از نظر محتوای موجود در صفحه اصلی ، صفحات محصول ، بخش منابع یا وبلاگ خود ، باید در آنجا باشند. این درمورد ارائه بیشترین ارزش به مخاطب است.

سئو معنایی یا مبنای نتایج موتور جستجو بر اساس اهمیت ، مسیری است که Google همچنان به آن سفر می کند. قبل از نوشتن یک محتوای واحد برای وب سایت جدید ، بازاریابان باید یک صفحه گسترده ساده ایجاد کنند که موضوعات ، مفاهیم و کلمات کلیدی خود را بیان کند. به این مثال از مجله موتور جستجو نگاهی بیندازید:

همانطور که مشاهده می کنید ، موضوع دسته گسترده ای است که یک تجارت از آن استفاده می کند. مفاهیم مبتنی بر نقاط درد مشتریان است و کلمات کلیدی سؤالاتی است که مشتریان از آنها می پرسند. ابزار رایگانمانند LSI Graph می تواند به بازاریابان زرنگ در تحقیق در مورد این کلمات کلیدی و عبارات کمک کند ، در حالی که ابزاری مانند SEMRush به بررسی میزان ترافیک کمک می کند و گزینه های مرتبط را پیشنهاد می کند. پس از برقراری این کلمات کلیدی ، همه قوانین “قدیمی” اعمال می شود. کلمات کلیدی / عبارات باید در عناوین ، محتوای بدن ، توضیحات متا ، URL ها و برچسب ها درج شوند.

۳ Media رسانه اجتماعی: یک گنجینه جستجوگرهای مخفی سئو

هم سئو و هم رسانه های اجتماعی استراتژی های ورودی دارند و شباهت های آنها به همین جا ختم نمی شود. هردو همچنین برای تکمیل محبوبیت خود به مطالب عالی متکی هستند. و در حالی که اکثر بازاریاب ها قبول دارند که اجتماعی در موفقیت سئو آنها تأثیر دارد ، بسیاری از جزئیات خاص را رها نمی کنند. در اینجا سه ​​راه برتر که شرکتها می توانند پروفایل اجتماعی خود را تحت تأثیر SEO مشاهده کنند:

     

  1. گسترش لینک های خارجی . وقتی شرکت ها محتوای عالی دارند ، افراد دیگر نیز آن را به اشتراک می گذارند. و هنگامی که آنها به مطالب موجود در سایت یک شرکت پیوند می دهند ، آن شرکت به یک لینک خارجی جدید و براق تبدیل می شود – که Google کاملاً دوست دارد. هشتگ ها و برچسب گذاران تأثیرگذار دو راه برای جلب توجه بیشتر به محتوای اجتماعی هستند.
  2.  

  3. دنبال کننده رشد در نظر گرفته می شود. اگر کاربر در جستجوی یک موضوع خاص است و یک حساب توییتر دارای ۱۰۰ دنبال کننده است ، در حالی که دیگری دارای ۱۰،۰۰۰ نفر است ، یک نفر که بیشترین دنبال کننده را دارد همیشه راه خود را در SERP ها سازمان ها باید محتوای مفیدی را به اشتراک بگذارند ، مکالمه را شروع کنند و از دیگران پیروی کنند تا به صورت ارگانیک پایگاه های پیروان خود را رشد دهند.
  4.  

  5. محلی شوید. توصیه های گوگل به شدت مبتنی بر محلی است و رسانه های اجتماعی مکان مناسبی را برای فعالیت تجاری در اجتماعات محلی خود فراهم می کنند. شرکت ها می توانند موقعیت مکانی خود را به روز کنند ، درباره رویدادهای محلی ارسال کنند و سایر مشاغل محلی را برای کسب مجوز SEO دنبال کنند.

گوگل هنوز در مراحل اولیه درک سیگنال های اجتماعی و جستجوی وب سایت های اجتماعی است ، اما به سرعت در حال تحول است. و در حالی که رسانه های اجتماعی به تنهایی به کسی کمک نمی کنند که صدر SERP ها باشد ، به اشتراک گذاشتن مطالب مفید و بهینه شده در رسانه های اجتماعی قطعاً برای به دست آوردن این کلمه ضرری ندارد.

برای مطالعه دقیق رسانه های اجتماعی و چگونگی آن در یک استراتژی بازاریابی عالی ورودی ، دیپلم خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی بررسی کنید. شما می توانید همه چیز را از نحوه مدیریت کاشت و تبلیغ محتوا تا استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و YouTube یاد بگیرید. برای حرفه ای رسانه های اجتماعی ستاره ای.